Канал 6 на живо

Детайли
AddThis Social Bookmark Button

 

Хора, участващи в разговора

Заредете предишните коментари
  • Гост - екзотер

    Ало, г-н Поп. Кой от патриарсите имаше сключен граждански брак? Защо закона на патриарсите изисква разводно писмо от мъжа и никога от жената. Казваш къде ще отиде наследството? Наследството е за синовете, а майките им живеят при тях задължително. Освен това ако жената е дошла със собствен имот - тя си отива с него ако не желае да остане в къщата.

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - АЛИЕВА

    КАНАЛ 6, ПУСНЕТЕ ИНТЕРНЕТ-ИЗЛЪЧВАНЕТО СИ!

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - Рая М.

    Канал 6, детският спектакъл за Сливен в театъра беше много хубав. Излъчвайте го по-често. По детските градини също правят интересни неща, но или гласовете на децата не се чуват, или пък в кадъра е пълно с щъкащи насам-натам между децата лелки, баби и прочие, тръгнали като на седенка.

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - Рая Маркова

    Може ли пак да повторите детския театър "Приказки от Сливен" вместо непрекъснато да гледаме посред лято коледни тържества и разни игри, сътворени по безумни сценарии. Моля, давайте само стойностни неща.

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - Росица Георгиева

    Тези дни пак по двете сливенски телевизии гледахме за кой ли път пеещите баби. Вече знаем репертоара им наизуст. Толкова ли е сложно технически /както ме увери веднъж глас от телефона на Канал 6/ да излъчите детския спектакъл "Приказка за Сливен", но в пълния му вариант, а не накъсан на малки части, от които не е ясно точно как се развива действието. Също моля да излъчвате по-често и предаванията за Сливен на г-жа Й. Раданчева, както и да обновите филмовата си програма. С уважение: Р. Георгиева, к-с Дружба, Сливен

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - ТОШЕВ

    пАК НЕ МОЖЕМ ДА ВИ ГЛЕДАМЕ В ИНТЕРНЕТ. много ЧЕСТО ТАКА, А ЖИВЕЕМ В ЧУЖБИНА. ПУСНЕТЕ СИ СИГНАЛ В НЕТА, КАНАЛ ШЕСТ!

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - Пенчо Иванов

    От представителката на Република БГ не разбрах само - искат да върнат управлението от преди '89 година ли, че коментираше и атакуваше станалото само през последните 25 години?

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - Пенчо Иванов

    От представителката на Република БГ не разбрах само - искат да върнат управлението от преди '89 година ли, че коментираше и атакуваше станалото само през последните 25 години?

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - Йордан Василев

    :)ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ И НАЙ-ВЕЧЕ НА МАЙКА МИ ДИМИТРИНКА ВАСИЛЕВА! ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И НА РОДНИЯТ МИ ГРАД-СЛИВЕН-ВСЕ ТАКА ДА Е КРАСИВ И ДА СЕ РАЖДАТ ПОВЕЧЕ БЪЛГАРИ -ДА ОБИЧАТ И ЖИВЕЯТ В ОБИЧАНИЯТ ОТ ВСИЧКИ НИ СЛИВЕН!

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
  • Гост - Георги Донев

    Една препоръка - сменяйте всяка вечер музикалния си фон. Сега е само един и същ.

    0 Харесва ми Кратък URL адрес:
добави коментар